Mohu si u vás objednat zboží, i když jsem koncový zákazník? Zboží dodáváme pouze smluvním partnerům. Část naší nabídky naleznete na www.mall.cz. Pokud chcete zboží objednat pro další prodej, prosím kontaktujte nás.
Musím se pro vytvoření objednávky přihlásit/zaregistrovat? Ano, pro vytvoření objednávky je nutno mít přihlašovací údaje. Teprve po přihlášení uvidíte své ceny. Novým zákazníkům se sleva promítne až následující den.
Co mám dělat, když nevidím svou slevu? Je potřeba se přihlásit pod svými přihlašovacími údaji, nebo pokud ještě přihlášení nemáte, tak se zaregistrovat.
Lze po odeslání objednávky změnit způsob platby? Pokud jsme zboží ještě nestihli odeslat, lze po telefonické konzultaci způsob platby změnit. Pokud zboží od nás již odešlo, změna možná není.
Lze po odeslaní objednávky ještě jakkoliv zasahovat / měnit / přidávat zboží? Nelze. Musí se vytvořit objednávka nová, která bohužel není slučitelná s původní objednávkou.
Přišla nám faktura se zaúčtovaným přepravným, i když jsme objednali nad limit pro dopravu zdarma. Je nutno ověřit, zda celková částka není již se zaúčtovaným přepravným, kdy po odečtení přepravného částka za zboží klesne pod limit na přepravu zdarma.
Jak mám vyřešit reklamaci? Pošlete e-mail na adresu objednavka@fandy.cz nebo katerina.antekova@fandy.cz s popisem problému a číslem faktury, budeme vás kontaktovat.
Obecné informace
Zpětný odběr vysloužilých baterií/akumulatorů
Chcete nám něco sdělit o našich produktech nebo e-shopu? Neváhejte napsat.